In acest capitol cursantii vor invata cum sa creeze si sa execute strategii de always-on marketing – adica prezenta continua si actiuni permanente versus campanii sezoniere – folosind atat resursele proprii cat si puterea fanilor brand-ului. Se vor prezenta exemple, studii de caz si moduri inteligente prin care vocea fanilor poate fi amplificata contribuind la cresterea business-ului.
In acest capitol cursantii vor invata cum sa creeze si sa execute strategii de always-on marketing – adica prezenta continua si actiuni permanente versus campanii sezoniere – folosind atat resursele proprii cat si puterea fanilor brand-ului. Se vor prezenta exemple, studii de caz si moduri inteligente prin care vocea fanilor poate fi amplificata contribuind la cresterea business-ului.
Aceasta este una dintre cele mai interesante ramuri ale marketing-ului care imbina analiza comportamentului clientilor cu psihologia si psihometria. Cursantii vor descoperi prin prisma lucrarilor lui Jung, Joseph Campbell si Margaret Mark compasul arhetipurilor comportamentale si aplicarea acestuia in definirea motivelor si a pasiunilor clientilor precum si in definirea strategiei de marketing a brand-ului.
Ultimul capitol este dedicat metodologiilor de analiza a business-ului si a introducerii in conceptul de growth hacking – o metodologie bazata pe date de test si masurare pentru atingerea, conversia si fidelizarea clientilor intr-un mod scalabil. Cursantii vor vedea studii de caz, exemple de strategii de growth hacking unde manageri inovatori au investit putin cu impact maxim in profit.