Menu

Agenda

Spaces Unirii View Bucuresti
13 Jun
09:00 - 10:00
Welcome coffee
10:00 - 11:30
Always-On Marketing (partea I) Read more

In acest capitol cursantii vor invata cum sa creeze si sa execute strategii de always-on marketing – adica prezenta continua si actiuni permanente versus campanii sezoniere – folosind atat resursele proprii cat si puterea fanilor brand-ului. Se vor prezenta exemple, studii de caz si moduri inteligente prin care vocea fanilor poate fi amplificata contribuind la cresterea business-ului.

11:30 - 12:00
Coffee Break
12:30 - 13:30
Always-On Marketing (partea II) Read more

In acest capitol cursantii vor invata cum sa creeze si sa execute strategii de always-on marketing – adica prezenta continua si actiuni permanente versus campanii sezoniere – folosind atat resursele proprii cat si puterea fanilor brand-ului. Se vor prezenta exemple, studii de caz si moduri inteligente prin care vocea fanilor poate fi amplificata contribuind la cresterea business-ului.

13:30 - 14:30
Lunch
14:30 - 16:00
Conectarea cu motivele si pasiunile clientilor Read more

Aceasta este una dintre cele mai interesante ramuri ale marketing-ului care imbina analiza comportamentului clientilor cu psihologia si psihometria. Cursantii vor descoperi prin prisma lucrarilor lui Jung, Joseph Campbell si Margaret Mark compasul arhetipurilor comportamentale si aplicarea acestuia in definirea motivelor si a pasiunilor clientilor precum si in definirea strategiei de marketing a brand-ului.

16:00 - 16:30
Coffee Break
16:30 - 18:00
Growth Hacking si analize dinamice Read more

Ultimul capitol este dedicat metodologiilor de analiza a business-ului si a introducerii in conceptul de growth hacking – o metodologie bazata pe date de test si masurare pentru atingerea, conversia si fidelizarea clientilor intr-un mod scalabil. Cursantii vor vedea studii de caz, exemple de strategii de growth hacking unde manageri inovatori au investit putin cu impact maxim in profit.